Velg seksjon Forside
Buggelandskogen 5 4324 Sandnes
Telefon: 51336510 Send oss e-post
Redaktør: Janicke Søfteland
Lag og foreninger i bydelen
Bogafjell skolekorps
Bogafjell idrettslag
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
På mandag hadde 2.trinn besøk av forteller Marianne Stenerud med forestillingen Kråkefuglene. Besøket var en del av eventyruken i Sandnes. Elevene fikk høre mystiske og morsomme eventyr og facinerende fakta om kråker. Vi hadde supre lyttere på 2.trinn.

Sandnes kommune arrangerer igjen eventyruke i uke 39.

Du finner info om programmet her.
2.trinn hos oss får fortellerbesøk på skolen på mandag. Det gleder vi oss til!

Fredag 27.9 er det gratis eventyrsti i Sandvedparken fra kl 18-20.30. Info her.

Buggeland skole er en hjertesone-skole.
Vi ønsker minst mulig biltrafikk i området rundt skolen. Dette for at det skal bli trygt for barna og gå eller sykle til og fra skolen. Hjertesonen til Buggeland skole er selve skolegården rundt skolen.

Vi oppfordrer til at elevene går eller sykler til skolen. På denne måten unngår vi trafikk rundt skolen vår.

Dersom du må kjøre barnet ditt kan du bruke droppsonene i Buggelandsbakken. Det er droppsone på begge sider av veien.

Les mer informasjon nedenfor.

Vi ønsker å komme med en påminnelse om endring i ordensreglementet som ble gjort tidligere dette skoleåret av SU ved Buggeland skole.

Endringen innebærer at smartklokker /klokketelefoner blir en av tingene vi sier nei til på skolen.